080731

igår den 30/7 så var jag och Peter å barnen ute i Skultuna å bada skönt sen hem å fixa lite .... sen tog jag å peter en tur på hojen stora tjerna var själva hemma å lilla var hos grannen:) idag ska jag ta å röja ur lite mer som ska till återbruket sen kl 15.30 så ska jag säja upp min lgh :( .... men kl 16 sen ska jag skriva nytt kontrakt på vår nya lgh som vi ska bo i :) .... Peter är å jobbar.. å alla 3 ungar sover :) .... ska passa på å njuta av tystnaden med en mugg kaffe och vlt ha de gott alla som läser kram har fixat massa saker idag bla röjt ännu mer i källaren .. skrivit under mitt nya kontrakt :) så nu finns ingen återvändo:) fast de gör inget vi ska ju bli sambos jag å Peter ... han är ute å meckar med sin hoj å jag är hemma med alla 3 barnen :) nää dax för lite kaffe sen är de en dusch som gäller kram på er

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Ja visst kand vara skönt med tystnaden emellanåt :-) Är dock inte avis på dina flyttbestyr värmen.. Hoppas allt blir bra i nya lgh iaf.. Ha det bra! /Jossan

2008-07-31 @ 12:09:26
Postat av: Heidi

Nu upptäcker du hur mycket skit du har samlat på dig under alla år...det gjorde i allafall vi. Och om du är som Micke och tillhör hamstersläktet så har du massor med onödiga grejer;)Lycka till!


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits