så var den här helgen slut

ifredags när barnen å fd mannen åkte hem till sig så vart jag rastlös så jag ringde min jobbar kompis så hon å jag satt å språka över ett glas vin el ja de vart lite till  så upp å jobba på lördagen
så vart de kväll färga hår å dona sen i väg till stentorpet fick en martini där sen vart de vina å natcho chips med ost å grejer på   sen bar e av 5 tjer på cykel ner på stan vart stoppade på malmabergs gatan där stog pappa polis å kolla lysen fast vi hade tur ingen böter fast en del av oss inget lyse hade   sen bar de av till harrys vilket skit ställe
sen hem å gissa om jag var trött imorse när kl ringde kl 6 sen i väg å jobba sen hem till fd å hälsa på han bjöd på kaffe sen körde han hem barnen sen kom mina föräldrar å syskon å fika här så nu 'är de lungt ska över till svägerskan å dra en kopp java sen hem å bara vara barnen får klara sig ensam en lite stund fat vet att dom gör de tack å adjö senaps frö 

lite reklam

Idag tog jag mig en promenad tänkte jag skulle köpa lite lösa blommor så jag traska de ner till Blomsterdraken de ligger på Vega gatan å jag tycker de är Trevlig & kunnig person al så för er som inte varit dit ta en tripp dit å köp lite blommor
jag köpte lite nya blommor till mitt köksfönster å sen lite lösa Röda rosior dom kallas passion å dom är så fina kolla får ni se
ha en trevlig dag ni som läser detta   image31
kram på er

var jag å barnen ute på en cykeltur i förrgår skulle hem till Anna å fika  på kvällskvisten:-)  först skrev vi lite på msn sen så tog vi cyklarna å cykla ner till henne  väl där när vi parkera cyklarna  så gick vi in porten men jag kunde inte se henens Efternamn men min minsta dotter sa här bor hon så hon ringde på å så öppnades dörren men tyvärr ingen Anna  var de :-( så jag bar så mtcket om ursäkt  men hon var glad å trevlig   så vi gicu ut  å tog våra cyklar sen ringde jag till anna å sa nu är vi här men kan tyvärr inte hitta på dig så Anna spatserade ut å mötte oss å visst var de rätt port fast en trappa upp efter mycket  om å men fick jag mitt kaffe:-) jag tänkte i mitt stilla sinne tänk om tjeje under kommer ut  igen *s's'

nää dax å ta en cykel tur ner på stan ha en trevlig dag alla som läser detta !!!!!


Varför skämmas över den du är,när du kan vara stolt över dig själv.
Alla är vi värda att älska oss själva och att älskas av andra.

Varför kasta bort allt du har när du känner dig som mest nere,varför inte bara resa dig upp och kämpa vidare.Ta allt som en lärdom och kämpa dig genom vind och vatten.

Varför lee när du är ledsen?
Varför gråta när du är glad?
Varför kan du inte bara visa vad du känner och visa ditt rätta jag?

Kom ihåg att varje dag göra något som betyder mkt för någon annan.Även för dig själv.
Att sprida lycka måste vara den finaste gåvan som finns.
Det räcker att bara lee mot någon.Ett leende ger mkt och sprider lycka .

Var den du är,annars finns det igen som du

ja

i går var vi runt på jysk å ikea å handla lite sen när vi skulle byta bil så råka jag backa in i en stolpe (jävla födelsedag tänkte jag )   å gissa om fd mannen blev arg men sen bad han om ursäkt :)  de var ju bara lite på stötfångaren så får vi se vad som händer om de blir en omlackering å de är inte billigt. Sen var vi till hans lgh med lite grejer  så nu har han sina grejer där han behöver. när vi sen kom hem  så var barnen ute å lekte lite  sen tänkte han att han skulle sov här sista natten de var ju trot allt min födelsedag  å när vi kommer hem så står de en bil på MIN parkering bara ringa carpark å dom kom å lappa bilen så den personen blev nog inte så Glad undra vad de kosta å stå på en förhyrd parkering tänk att folk bara tar för givet å ställer sig på en annas parkering ..... å så kom dagen som jag inte vill  att de skulle komma nu bor han där bort i sin lgh han har fixat å donat hela dagen där bort  sen har han vart å handla på maxi  så han har lite mat hemma  usch man mår inga vidare av de här  nää ska ta å fixa lite kaffe sen kolla på tv  sen är de väl dax å lägga sig å de tro jag inte bli de lättaste usch ... ta hand om varnndra där ute kram på er alla som läser


tjooo

idag har jag bubbad å burit å hjälp min fd man å flytta de var en lagom lgh men tapeter å golv var inte de bästa de är väl typiskit kärringar å kolla på tapeter å golv  sen var vi till öb å inhandla lite   så skulle vi fika nu på kvällen å då pajja brödrosten så då var de bara ner till grannen å låna hennes   tur att hon finns vad gjorde jag utan henne???
nää daxå slänga sig i en dusch sen lägga sig de är ju en dag imorgon med   natt på er

Hej

så har jag å barnen lega magsjuka inge skoj så dom missar skridskoavlutningen..... idag vart de bekräftat att min man el snart fd ska flytta till eget känns inge vidare efter 20 år å 2 underbara barn fast ibland så vill man sälja dom kke blir de bra vem vet kke hittar vi tillbaka till varanndra el så gör vi inte de nää ska lägga mig på soffan i gen å ta de lungt ha en bra kväll

hur kul är de ???

att sitta själv varje kväll medans mannen  är hemma hos sin vänner bld Anna å Donnan som åxå bloggar här å fikar å pratar om sitt liv hur han mår å ha det men att jag mår skit de bryr han sig inte om men på torsdag får han egen lgh tänk att då slipper han kollen  å sen ska han sina barn varnannan helg  han tänker inte på hur som mår  dom sover på morgen när han åker å  sen sover dom på kvällen när han kommer hem sent tänk vilken frihet han kommer å ha sen när han bor själv:) kan göra vad han vill träffa vilka han vill

hits