070531

JUST NU ÄR MITT LIV SVART

min man har lämnat mig efter 20
å satsa på en dagisfröken

Tänk OM solen börja lysa över mig igen men det är svårt att lämna det som varit bakom mig.Det finns trots allt så många ljusa och fina minnen som aldrig kommer att försvinna.Kärleken är både på gott och ont.

Men de får tiden utvisa:)
_____________________________
Kärleken är inte alltid så snäll mot oss människor.
Den kan vara rätt så tuff det har jag verkligen fått erfara.
Speciellt när man träffat den absoluta STÖRSTA kärleken i hela sitt liv.
Har 2 underbara barn ihop gifta i 4 år sen så skiter sig allt :(

VARFÖR efter 20år

Mina ögon kan tindra
Mina läppar kan le
Men sorgen i hjärtat
Kan ingen se

Jag vill vara en tår
Jag vill födas vid ditt öga
Jag vill färdas nerför din kind
Jag vill dö vid dina läppar
Jag vill alltid vara din...

070520

Jag saknar dig.
Jag saknar din röst.
Jag saknar din närhet.
Jag saknar din värme.
Jag saknar dina armar omkring mig.
Jag saknar mina armar omkring dig.
Jag saknar att somna i din famn.
Jag saknar dina andetag om natten.
Jag saknar att vakna upp bredvid dig.
Jag saknar dina mjuka händer.
Jag saknar mina fingrar i ditt hår.
Jag saknar dina ögon .
Jag saknar din mun.
Jag saknar ditt underbara leende.
Jag saknar ditt härliga skratt.
Jag saknar dina ord.
Jag saknar dina tankar.
Jag saknar mina känslor tillsammans med dig.
Jag saknar att vara glad.
Jag saknar att vara lycklig.
Jag saknar att ha något att se fram emot



Kan inte bli kvitt dom!
Tankarna!
Tankarna på dig
Kan inte sova
på grund av dig
så fort jag blundar
tänker jag på dig
tänker... och längtar
längtar efter att få känna
känna din kropp tryckas mot min
och höra
höra dina mjuka andetag när du viskar...
viskar "Jag är din!"
Jag slår upp ögonen och du är borta
bara en dröm..
Du har aldrig varit min
Jag känner ett hål,
ett hål av tommhet
av längtan
längtan efter dig
Kom hit och lindra min längtan
min ensamhet
Jag ber dig!
Kom.....






070515

idag var jag å dottern på fotbollsträning nere på apalby :) hon tycker e är skoj .... å sen kom fdmannen ner med å kolla på sin dotter sen skjutsa han hem oss å vi kunde vara tillsammans utan å tjafsa :) men visst finns de frågor å vi kunde sitta i samma bil utan å bli osams de är ju ett framsteg :)

var försiktig när du ger ditt hjärta till någon.
för när du gör det ger du inte bara personen rätt att älska dig -utan också förmågan att såra dig"


nää ska ta å kolla på lite tv ha de gott alla som läser :) kram på er

070513

så har denna helg lidit mot sitt slut......... i onsdags fick jag reda på att min fd har träffat en ny å att jag vet vem de är gör inte , saken bättre:(  ja ja  så på Torsdagen var jag med mina jobbar kompias till Hökåsen åt & drack gott  å fredagen var jag till min svägerska   å drack lite vin .................. i lördax var jag hem till Anna å fika lite fast hon tyckte att hon hade bryggt för stark kaffe  fast de gick ju ner :)  igår jobba jag mellan 16-20.30  i dag försov jag mig 1 1/2 tim :(   men men de kan ju även  hända den bästa ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Sen har jag prata med fd å han vill inte ha de som vi haft de å han tänker inte försöka en gång till med mig å de känns inge vidare å få de i ansiktet  men  nu är de som de är  då får han väl gå vidare med sin nya å lära känna ......... ja ja  å jag blir ensam kvar:) HIHI  nää dax å kolla på lite tv å sen bara vara



Livsväg 9, den romantiska filantropen.
Nior kan tyckas ha obegränsade möjligheter. Med sin fördomsfrihet och tolerans går de bra ihop med nästan alla människor, och blir fort omtyckta. Deras saknad av sinne för ekonomi kan dock ge konsekvenser.

Att du har livstalet 9 kan innebära att du har lätt för att känna medlidande och du diskuterar gärna livets stora frågor. Du har nog flertalet vänner, som uppskattar din emotionella och ömsinta sida. Du är en konstnärlig och karismatisk person som tycker mycket om att resa. Din kreativitet och känsla för det vackra kan komma att visa sig om du väljer ett konstnärligt yrke. Naturligtvis passar du bäst på ett jobb där du får arbeta med människor eftersom du har en förmåga att komma de flesta mycket nära.

Ditt heta temperament kan göra dig otålig. Du känner dig ofta splittrad och detta medför att du inte får så mycket gjort. Andra människor kan manipulera dig eftersom du ibland är alltför godtrogen. Se till dina egna behov i första hand.

Väduren:



Som zodiakens första tecken påminner Vädurens natur mycket om barnets.
Alltför uppriktig för att vara finkänslig, tapper och orädd,
hett temperament som dock är snabbt övergående, kvicktänkt men inte alltid logisk.
Vädurens livliga, översvallande natur gör honom till en stimulerande kamrat.
Ofta krävande och vill få sin vilja igenom. Stark könsdrift och sinne för romantik.

Vänskap:
Kanon med: Tvilling, Skytt, Vattuman och Fisk.
Ganska bra med: Lejon, Jungfru, Skorpion och Stenbock.

Sex:
Kanon med: Tvilling, Kräfta, Lejon, Skorpion, Skytt, Vattuman och Fisk.
Sådär med: Oxe.

Förhållande/Äktenskap:
Bästa valet: Tvilling, Lejon, Skytt, Vattuman och Fisk
Kan gå med: Jungfru, Skorpion, Stenbock.




070506

idga har jag å barnen vart på vallby min stora dotters klass hade en utställning men riddartema sen kom fd mannen dit man han var inte där så länge han hade beställt soltid till kl 14 sen när han sola klart var han hem till Anna en sväng.... å fika ??  hihi där tillbringade han även hela kvällen  igår med mat å öl  jag har brännt en skiva med Rammstien gissa om de är shysst mysik å lyssna på när man är deppad å nere rätt tung tysk muski nää ska ta å lyssna vidare på den undra bara vad mina grannar tänker :)
ha de alla som läser detta

070505

i dag skulle min morfar fyllt men tyvärr är han inte med oss längre :(

så har man städa lite ska diska å fixa lite tårta innan släkten kommer :) så höres sen :) bye
så hra dom vart här å fira tjejen så nu är dom nere hos grannen å bråkar :) nää dax för lite mat höres å syns :)

070504

för 12 år sen var man på bb å hade fått en liten tjen 53 cm lång 4215gr  å alldelse svart i håret men i dag  så är hon stora tjejen GRATTIS MIN DOTTER KRAM FRÅN MAMMA

070502

För 4 år sen var man lyckligt gift vi gjorde de borgeligt å ingen visste någonting idag 4 år senare sitter jag här  å är snart skild hur kunde de bli så:( så i dag så tyckte jag att jag behövde dessa fina rosor eftersom man inte fick några av den andra hälften :(  så har jag iaf något fint å titta på nää ska fixa lite å dona lite så kke de blir bättre :) kram på er alla som läser detta

hits