HEJ

idag har vi vart å fiska i stömsholm Emma fick en liten  abborre :)fiskeoch när jag skulle dra upp den på metspöö så gled jag ner i de skitiga vattnet med ena bena de måste sett rätt skoj ut :) fast  Emma vart jätte lessen .När vi kom in till stan så börja det att regna sen kom de lite åska sen var vi å käka lite mat å nu är de bara svart  å kvavt ute

hej på er

igår var vi till köping till chrilles  jobbarkompis å grilla14967-26 sen bada ungar å pappor i poolen

 14967-27sen var de dax för lite mer öl å snack kväll :) de vart sen var väll hemma runt 00.00 gissa vem som fick köra hem i mörkret ??? men de gick bra vi kom helskinnade hem *S*S*S

Hej på er

nu sitter jag här igen fast denna gången håller jag på å bleker ner mitt hår sen ska jag väll beställa tid för klippning:)  bild kommer sen för den som är nyfiken:) ska starx hänga en tvättmaskin  å ta en mugg kaffe fortsäter med mitt bloggande sen hej å hå ljungman jansonnyblektså här var resultatet!!!

Semester i Söderhamn

vi har även vart till Järvzoo de gjorde vi på tisdagen  ska lägga in en blid senare :)

14967-18på Onsdagen vart de lite mingolf på flinken :) Anders Anna Sandra Emma & Chrille : Anders vann med 1 slag över chrille efteråt vart de lite mat på city grillen gott så :)
Sen bar det av till Oskarsborg å de var  många trappsteg :) upp till själva toppen är de 128 st inte illa
oskarsborhalvägs upp är de 93  tror jag vi fick de till 14967-19Här står Fam Pettersson  de är Anna som fota Anders  var inte med just här  han kom upp lite senare <.9 sen fortsatt vi till toppen fast jag var inte med ända upp de vara bara Sandra Emma Chrille& Anna 14967-21kolla vilken utsikt :)
sen bar de av till flygmusset som ligger en bit utan för söderhamn :) 14967-20på väg in dit 14967-22Sandra  sitter å fundera om hon
ska spänna fast sig  man kan ju lyfta
 14967-23  å emma tänker flyga i väg :) nää nu ska jag ta en mugg kaffe hoppas ni få kul ni som läser detta ha en trevlig kväll på er :)


TJOOOOO

dit ska vi :) på tisdag !!!!!!
ser att de var bra länge sen jag var in här :) nu är de semester ska bara ta dagen som den kommer :) idag har jag tvätta å dona å sen var vi å handla lite skicka sms till mamma med då hon fyller !!! Imorrn ska jag städa lite för på tisdag dar vi till söderhamn ska sova där så jag kommer inte å vara här på ett tag ska till min brors FD å de ska bli trevlig!!!!!!!!!!! lägger upp lite bilder då vi kommer hem hej å hå Sommar tå !!!!!!


hits