Morrn

så har man hunnit jobba i 14 dagar fy var de går fort när man jobbar

så var de söndag :)

igår sov ungarna Barnhos farmor & farfar :)

å jag å mannen var ute en sväng på krogen med hans syrra å 2 kompisar sen hans bror :)  vi var på Oliver   sen kom AnnaAnna dit lite senare :) när dom sen stängde så gick vi å käka lite  sen så cykla Anna hem å jag å mannen tog en promenix hem å de var så sköönt å gå hem :) nää dax för lite kaffe  ha en bra dag !!

ja då

var de ett tag sen man var här har hunnit å jobba snart i 2 veckor gud va de går fort :) i dag har de inte blitt så mycke gjort här hemma  kolla lite på kort som ligger i datan:)

hitta ett på mina små ungar

tisdag 19 juli

så har man jobbat igen 6.45-14.30 de känndes rätt ok å komma tx å jobba lite igen :)

man är snart inne i trallen igen :) har nyss käka taccotårta så gott så nu ska jag bara vara å kolla på lite tv ha en bra kväll alla som läser detta :)

semester

den är snart slut så på tisdag börja man jobba igen vill inte :( och mannen har semester ända till w 32

PÅ Birkabåten

PÅ BIRKAja då var vi på båten de ska bli skönt ungarna tyckte de var en stor båt :) å de var det den hade 11 våningar

Bollhav för dom minsta på våning 6 där låg även restaurangen  på våning 5 ligger taxfreen:)

på våning 11 var de joggingdäck å på våning 10 fanns de pool å spa å en bar

Dax å sova i hytten vi hade en 4 bäddshytt på usidan med fönster nummer 4032 ungarna slogs om vem som skulle sova uppe å nere :)

Här är vi i mariehamn :)vi kom dit kl 02.30 å sen gick båten hem sv tid 9.30  snart ska båten gå tillbaka till sverige å soligt å fint både på ditresan &  hem resan:)

så jag tror nog att ungarna haft de skoj men nästa gång tänker jag å mannen åka själva utan  barn  så kan man koppla av på ett annat sätt

Denna båt ska vi kryssa med

idag bär de av på kryssning med denna båt birka paradis de ska bli sköönt å komma i väg  fast de är ju bara över natten:) nää dax å packa lite sen så går bussen kl 13.55 från stationen :) till stockholm  båten går vid 18 tiden :)

power meet:)

så var de power meet i stan :)

först var vi i Dingtuna hela dom bada å sola  för vi har köpt en pool :) sen var de tänkt att dom skulle sova hos farmor & farfar  men icke sa nicke ville inte så de var bara å packa dom i bilen å när vi kommer till Bäckby så braka  regn å åska löst :)de vart rätt sköönt efter regn å åskskuren fast  man trodde nog inte att de skulle skina upp sen bar de av ner på stan med   Anna å ungar å mannen:)  kom väll hem kl 00:00 sen åkte mannen till hälla igen i går å kolla på mer bilar så han kom hem runt 03:00

idag löradg var vi ner en sväng åxå sen hem till Anna med Pizza  från lorezo å sen fika vi lite ungarna diska efteråt :) .... sen ner till kopparlunden å kolla på lite bilar de fanns en å annan snygg:) bil sen kom vi hem runt 21:30 å ungarna somna rätt snabbt sen åkte mannen till hälla å skulle träffa några kompisar:)  å vi får väll se när han kommer hem

så var de tisdag:)

i dag fyller min man 38 inte illa vi har vart å handla lite jordgubbar å glass å maränger tänker inte fixa någon tårta i denna sommar värme de går bättre hem med glass:) nää ska ta å fixa lite innan min bror å hans famil komemr ha en bra dag i solen :)

7.09 måndagen 4 juli

ja då var man uppe  kunde inte sova vart väck av mannen han skulle i väg å tvätta å polera bilen  å är man lätt väckt så ....... vanknar man av att han står i köket  å stökar runt med ny strykna shorts å sen hade han fixa   frukost:)

sen kom lill tjejen å sen den stora  så de var bara å fixa lite frukost till dom så nu sitter jag här med en mugg kaffe :) ska väll ev åka å bade de skulle ju bli fint väder i dag med :)

ha en bra dag  alla som läser detta :)

se här

Idag var jag å barnen å min svägerska till södra björnön å bada:) gissa om de var kallt i vattnet :) medans chrille å micke var på j-oberg å kolla på dragracing sen  bar det i väg till Lidel å köpte lite grönsaker å lite till  sen sa min svägerska till ungarna att dom skulle få stora bad djur  så hon gick å köpte varsit åt dom.......... å då hade jag sagt ifrån när dom frågade å hon bara köper  men hon ska få igen när deras lilla knodd kommer :)

hihihi '

nää dax för lite kaffe å sen tvätta alla badkläder dom är så smutsiga

ha en  bra kväll alla som läser detta