ja

ännu en natt har passerat :-(  fd mannen kom hem runt 02.30 han hade vart å haft skoj med sina jobbar kompisar på krogen tur att han är ute å roa sig så slipper han grubbla på allt skit som har vart / kommer å bli just nu är han inte hemam han gick ut kl 11 för å hänta sin väska som han ahr kvar på jobbet å sen gick han en prommenad :-) kke för å rensa sina tankar vad vet jag orka inte bry mig vem han träffar å vem han är med längre  själv var jag å mina döttrar ner till Rocklunda kl 9 i morse då hade dom konståkning de var bara å sätta sig på våra flås moppar sen bar de av ner dit :-) sen hem å käka lite frulle   nu ska vi starx fixa lite lunch sen ska jag i väg å jobba kl 16-21  kke är de bättre å vara på jobbet än sitta hemma å älta hela tiden om varför de blev som de blev ha en fortsatt trevlig em kväll ni som läser detta :-)


nu var pappren till tingsrätten pålagad  å 450:- fattigare var även  å sökte socialbirdag men de kan man glöma  hon kollade å jag skulle kunna klara mig på min heltid :-(  sen ner på f-kassan å ansöka om bostadsbidrag de är ju hur mycke som helst å hålla reda på    hoppas allt löser sig i slut änden å blir bra :-) jaja nää dax å ta i tur med disken sen kolla på ice age2  så kanske man skingrar tankarna en stund å sen lite kaffe :-)
ha de gott alla som läser

hur ska de bli

Men ändå tänker jag på hur framtiden skulle se ut om jag vore ensam. Det känns så jobbigt att tänka på ensamt ansvar för barn, varannan vecka-tjafs, en vardag utan honom. Tänker på julen, hur värdelös den kommer att bli.  Ingen glädje, bara svart svart Hur ska jag kunna leva utan han?! Vi har ju haft det så bra också! Alla dessa minnen som ploppar upp och gör hålet i magen ännu storre och djupare...
Dock så är han dålig på att visa att jag är underbar och allt för honom osv.  viktigt att man visar att man älskar den andra.
Ena stunden är jag fruktansvärt ledsen och ena stunden så känner jag mig stark och tänker jag skiter i allt detta
 Jag gör allt här hemma och sköter även om barnen
Ena stunden vill jag leva resten av mitt liv med honom andra vet jag inte vart vi är på väg.
Jag älskar honom hur mycket som hellst.
Vi har byggt upp så mycket men det viktigaste som saknas är kärlek
men när inga känslor finns så kan man inte bygga ett förhållande
jovisst är det klart att han skall träffa sina kompisar, men när skall han umgås med mig? sin fru? när finns det tid för mig i hans liv?

vi göra aldrig något ihop.
Jag älskar min man och skulle aldrig vilja byta ut honom mot någon Men han är mannen jag vill spendera mitt liv med, bli gammal med och ha där vid min sida genom livet och jag är jättenöjd


Jag hoppas att jag orkar gå vidare tillsammans med min man, hoppas  att vi ska kunan lösa de här till sammas igen...
så vi få se vad som händer å sker


Vi skall bo isär och så får vi se vad som händer...
Vi har sagt att blir det vi så blir det vi och det ända som ev kan göra att det blir vi är att vi får vara ifrån varandra och känna efter.
Men även ifall jag kanske känner att det inte går så är man ju rädd att vara den som vill och han är den som inte vill om ett tag..
Jag har aldrig varit såhär nere och ledsen, känner mig så otroligt ensam och halv..


usch

jag funderar å funderar varför de vart som de vart och varför  han tappta känslorna för mig vad har jag gjort för fel ????? ja vi fick iaf 18 år tillsammans å 2 underbara barn just nu mår jag inge vidare orkar inte mer men man får väll förska vara glad för barnen skull då dom är vakna

tjoo

nu var de ett tag sen man var här igen å de händer lite.Livet blir inte alltid som man tänkt  sig att de ska vara .när den ena hälften inga känslor ha för den andra så är de lika bra att skilda vägar gå fast de gör ont men de blir väll bättre :-( kan man ju  hoppas ja inte vet jag inte kan man sova å inte kan man äta :-(  å den ena somnar på soffas sen framåt morgonen så kommen han  kryper ner i sängen  de känns inge vidare de heller önska bara veta varför kännslorna har svalnat men de lär jag aldrig få reda på :-( han säger inte så mycke  hoppas han får de bättre i sitt nästa förhållande  de kke finns mer kännslor för den andra va vet jag

VÄRLDENS BARN

Insamlingssida för:
5A Skallbergsskolan i Västerås

Klassens SMS-kod:
VK1045

Skriv VK1045 i ett SMS
och skicka till nummer 72900


Välkommen till din klass egen sida! Din klass har fått en alldeles egen SMS-kod som ni ska använda när ni uppmanar vuxna att skänka pengar via mobilen. Varje SMS kostar 50 kronor och 43 kronor går direkt till Världens Barn.

Den klass som samlar in mest blir Världens Klass och får medverka i ett Bobster-program! Men tänk på att det viktiga är inte att vinna, utan att göra en insats. Lycka till!

Uppdraget är att få så många vuxna som möjligt att göra följande:

Skriv VK1045 i ett SMS
och skicka till nummer 72900


hits