lite info :-)

så nu har de hänt lite saker mannen var å köpte en ny tv :-) så nu har vi en 42 tums tv de vart en skillnad så ska vi kasta ut bokhyllan å fixa lite fast de får bli sen när allt är klart :-) men mannens mormors flytt å de går av stapeln  i morrgon bittit kl 8 å då är jag el mannen nere i Rocklunda å kolla på när sandra å emma åker konståkning:-)
sen har vi även fått ett vitrinskåp som nu mer sitter på köksväggen lika bra å sätta upp de på en gång anars så blir de inte gjort nää dax å kolla på lite tv sen är de tack å godnatt ska ju upp i ottan -)

HEJ

har hunnit vart på 12-års kalas å sen vart å hjälpt mannens mormor å packa å kasta saker :-) å i dag så kom vår kökssoffa hem ska bo här då hon inte får plats med den på hennes nya booende men den var så bra i köket :-)å sen hunnit bli snorig med på allt :-) sen har Sandra Å emma börja åka konståkning igen i en ny klubb här i stan å de är ju bra  att dom rör på sig de tycker att de rä skoj å göra piruetter å andra saker men för oss föräldrar är de inte så kul å gå upp kl 07.00 på lördagar fast vad gör man inte för sina små tjejer :-)  nää dax för en dusch å sen lite kaffe

ja

så var de ett tag sen var här har haft fullt upp när jag är ledig så hjälper jag min mans mormor å packa mycet blir de å packa då man levet ett långt liv (82 år ) så hon har hunnit samla på sig ett å annat fast hon har kasta en hel del med :-) å jag har väll fått några snygga tavlor som nu mer sitter uppspikade i sovrummet :-) de vart såå fint .å den sisat set bär de av till ett nytt å annolunad boende för tanten ett s-hus här i stan med de blir bra när allt kommer i ordning:-) .annars så  gå livet sin gilla gång är halv sjukskriven fram till sisa setp sen går jag ner på 75% nää dax å kolla på lite tv ha de gott alla som läser :-)

HOHO

de var inte igår man uppdatera denna blogg :)
jag har gått å blitt sjukskriven halvtid pga min nacke å axel :-( men ska väll bli bra i dag var jag å min jobbarkompis p i väg å träna på apalby har inte vart där sen den 20/ 6  så de var på tiden å gissa om de tog emot :-) men nu ska vi fortsätta sen har jag gjort lite äppel paj å slängt ungar i säng nu ska jag bara njuta av tystnaden å mannen är på hockey VIK- AIK
ska ner på fredag till rocklunda med sandra å emma å kolla på hockey :-)  nää tack å hej .....

hits