har man jobbat en dag till så Anna fick vara barnvakt medans maken var på hockey men nu har vi kört hemme henne så hon får sova hon ska ju upp i ottan imorrn bittig satackars henn e men hon är snäll som vill hjälpa till :) vet ni att de är 4 månader kvar till JUL !!!!!! å igår var vi på cirkus jag å mannen å ungana å en granne å hennes 2 barn tror att dom tyckte de vara skoj :) nää nii dax å duscha å sen krypa ner mellan lakarna man ska ju jobba imorrn med å sen i helgen är de marknad :)  natt å sov got

ja

de var ett  tag sen man här å bloggade :)  har jobbat å jobbat å idag är man ledig den stora tjejen har hunnt åka skridskor hela denna vecka å de tyckte nog hon var skoj:) jag å lill tjejen har vart ute å kasta snöboll mitt i sommaren :)  inte illa!!!!!

nää ska ta å baka lite sen är de dax å köra med dammsugaren den är åxå hungrig sen skulle den lilla tjejen leka med en kompis på fm:)

ha en bra dag alla som läser detta :)


Borås

imåndags lämna vi barnen till mormor & morfar åkte sen vidare nedåt landet :) vi stannade till i borås där vi hade boka hotellrum på scandic hotell rätt skysst hotell fast sängen var inte den bästa *S*  när vi kom ner till borås gick vi där å strosa lite :) sen tbx till hotellet

på tisdag morgon var de dax å åka vidare så vi var uppe tidigt  käka frukost å duscha runt  8  så checka vi ut från hotellet å bilfärden bar av mot ullared:) när vi kom fra mdit så var de fullt på parkeringen men vi lyckas hitta en parkering till slut sen bar de av in i varuhuset å gissa hur stort de va !!! Mannen å ungarna fick lite nya kläder å jag lyckas inte hitta nått men jag ska nog dit i gen så småning om:) sen när vi hade handla klart så bar de av hem mot Västerås med lite pauser här å där :)

när vi kom hem på kvällen så  var man rätt mör :) i både armar   kropp å ben :) så man sona rätt ovaggat ska jag säga :)

 

Onsdag 3 aug

Idag har vi bara vart ner en snabbis på stan å köpte 3 lampskärmar till min 50-tals lampa å sen till MC å käka lite  en snabbis ut till ikea å sen hämta ungar hos mormor & morfar i dag blir de inte mycket gjort ska ju jobba imorrn :) ha en bra em / kväll

 

 


hits