jobb

så har man gjort en dag på jobbet 6.45-16.16 gissa om de var min längsta dag å jobba . Fast de var rätt skönt å jobba då de stog som spön i backen hela förmiddagen & kom lite åsk muller fast de blev inge mer av åskan som man trodde . Sandra har vart hemma själv hela agen så jag var hem en snabbis på lunche sen tbx  sen ringer sandra på em å säger polisen har ringt hit  å jag direkt har de hänt nått nää svar hon  dom skulle till Willys så vi har väll någe snarlika tel nummer nää dax för CSI  ha en fortsatt trevlig kväll ni som läser detta !!!!

Onsdag

Onsdag

av mamma till sandra Emma @ 21:34

idag har de inte hänt så mycke joo jag å sandra va till ögonkliniken så de lutar åt att hon behöver glasögon då hon läser å sitter vid tv & datan sen var vi på hälla å köpte lite för hennes presentkort som hon har lite nya kläder till skolan sen var chrilles syrra hit en snabbis sen var vi ute en sväng med grannen å hans dotter

14967-29

NU är de jul igen

av mamma till sandra Emma @ 23:42

Är du en av dem som gnäller på att julskyltningen börjar tidigare för varje år?
Dags att börja klaga!
För nu har jultomten och hans renar, förlåt zebror, landat i London.


Det är varuhuset Harrods som sätter en ära i att vara först med julskyltningen, under förevändningen att det lockar turister. Därför har de senaste åren en speciell julavdelning öppnats på sensommaren, där den som vill kan köpa granar, glitter och pynt för att slippa ruschen om några månader.
För det gäller att skynda sig - det är ju "bara" 137 dagar kvar att handla på.

Zebra i stället för ren
En jultomte i röd safariutstyrsel och i sällskap med en zebra ackompanjerades av Bing Crosbys "Let it snow" på invigningen i tisdags.
- Det finns cyniker där ute som säger att det är för tidigt. Om hela varuhuset var pyntat skulle det vara det, men så blir det inte förrän i början av november, säger informationsdirektören Peter Willasey enligt brittiska tidningar.
Samtidigt har Harrods största konkurrent, Selfridges, annonserat att deras julskyltning i år börjar två veckor tidigare än normalt.
Det vill säga - på torsdag.


 




HEJ

igår fredag så körde vi ut sandra å emma till mormor å morfar  så vi fick lite banledigt de händer inte ofta  så hade vi Anna med ut till Tärna å dom var glada å se henne  sen fika vi lite sen kom Annsa fd katt fram å tjola lite :) sen var de dax å be ge sig hem till stan igen I går kväll var jag chrille anna sam å kicki på kina å käka å  drack  lite sen bar de av till Bill & Bob  fast de var inte så sent :) vi tog sista natt bussen hem kl 00.30  så i dag har de inte hänt så mycke ännu vi ska väll gå ut för Annnas bror Andres kommer ner från glada Hudik   så Andrea Anna jag Chrille  Kicki  ska väll göra stan osäker sen ska vi möta upp Sam :) näää ska väll ta å göra klart mig  så kke vi höres en anna dag:-)
kram  på er där ute

några fina dikter :)



Till mina barn

Vill bara att ni ska veta

att för mig är ni dom enda,

ett liv utan er

är som ett liv utan syre
 
Jag är så glad

för att ni finns ni är mitt liv
 
Jag älskar er! 






Jag älskar att vara Mamma..

Det är helt underbart...

Barn är det bästa som finns..

Barn säger precis vad dom

    tycker & tänker............

Jag Älskar mina Underbart

fina barn......  
  
Till min man

Mina ömma ord vill jag viska i ditt öra.
Ingen annan de få höra.
Mina ord är riktade till dig,
du min man som är så fin.
Jag håller dig mjukt intill mig,
och viskar mjukt i ditt öra,
allt det du vill höra.
Jag ser att du njuter och jag hör hur du skrattar.
När jag dessa orden lägger i ditt öra.
Ditt skratt och ditt leende värmer mig så,
och jag är lycklig att det är vi två. 




         Var rädda om varandra


                  Puss & kram 


hits