081208

itorsdags var jag ut med jobbet å käka gott å drack gott :) sen gick 4 av oss vidare till harrys där var de lite folk så vi gick vidare till BMB där träffa jag min svägerska ...kom hem runt 02.00.. i fredags fick jag hämnta min lilla dotter hon var sjuk hennes pappa trodde de var magsjukan men i lördags var hon frisk men jätte snorig ... på lördagen kom peters dotter hit ... sen på kvällen var peter i väg på julbord å jag var hemma med alla barnen.... i går var vi in å köpte lite nytt till vårt akvarium ..å igår kväll så var de stora tjejens tur å bli sjuk :/ ......Idag var jag å lilla tjejen till c-las var tvungen å gipsa om min tumme :( men nu känns de bättre i den iaf :) har även hunnit varit till bibblan en snabbis ... ska fixa lite här de är väll strax dax för lite mat kan jag tro :) å i morrn ska lilla tjejen till skolan i gen ha de gott alla som läser

Kommentarer:
Postat av: Anonym

hej fd grannen :-) Oj -hoppas tummen blir frisk snart.. Här e allt som vanligt Ha d gött /kram

2009-01-13 @ 16:26:37

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits