080821

tänk att mitt x säger att jag inte ska skriva om han i min blogg vad jag skriver avgör jag å sen har jag ju inte nämnt något namn:) men han får väll ta åt sig då å jag har iaf inte skrivet någe dumt . nää nu ska jag starx väcka lill tjejen å stora då dom ska till skolan :) Sandra ska till björnön med sin klass idag å bussen går kl 8.15 hoppas hon får bra väder :) å emma får gå till fritids innan skolan :) Peter har redan åkt å jobba.. i går fick vi ena nyckeln till vårat nya hem :) sen får vi resten nästa vecka då vi byter :) nää dax för kaffe å sen åka i väg till jobbet fats egentligen har jag ju inte tid å jobba har ju en del å packa men tur att man bara jobba en kort dag :) ha de alla som läser

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits