080818

ja då var de måndag å helgen har vart bra :) på lördagen va peters dotter å min stora tjej hemma själva medans jag å lilla tjejen var å kolla på damrally sen kom peter:) ut till skultuna då han tog hojen:) senare på em fick hon åka mc med peter å hon gillar verkligen de :) .P var även å kolla på en ny MC få se hur de blir :) ... sen igår var vi till återbruket med massa skit :) så nu är de inte mycke kvar å ta med :) å sen i veckan ska vi fixa Peters lgh med sen den 30 så flyttar vi de ska bli skönt :) ..idag jobbar Peter å när jag skulle köra han till jobbet imorse kl 05.15 så var bilen död :( .. så han fick ringa en jobbar kompis som kom å hämta han å när jag sen skulle ha bilen kl 10 var den fortfarande död:( humm ja tur att Peter har snälla föräldrar så hans pappa kom å körde mig till eriksborg :) då jag skulle på magnet rg så nu är de med gjort bara vänta på provsvaren :) ... sen ta bussen hem de tog ju sin tid :)å Lill tjejen har börja 1:an så hon kom hem med massa papper som ska fyllas i:) ... nää dax för lite fika sen fixa lite ...ska Till stora tjejen skola sen kl 17 få se om hennes pappa kommer med

Kommentarer:
Postat av: Emilie

Vad skulle du göra med tio miljoner kronor? Var och rösta i min blogg!

Ha en bra dag! :)



http://emiliel.blogg.se/2008/august/tio-miljoner.html

2008-08-18 @ 13:24:35
URL: http://emiliel.blogg.se/
Postat av: Chrille

Sluta skriv om mig i din blogg!!

2008-08-19 @ 08:57:49
Postat av: rosis

till chrille jag får skriva vad jag vill i min blogg å sen har jag iaf inte nämt ditt namn så de så fast nu gjorde jag de :)

2008-08-21 @ 06:34:02
Postat av: Anonym

Såååå jävla dryg

2008-08-21 @ 12:34:35
Postat av: rosis

kan tänka mig att de är mitt x som skrivit sååå jävla dryg men låt han hålla på :)

2008-08-21 @ 15:18:43

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits