080815

igår var jag å fika med min svägerska :) måste ju underhålla henne med då hon har op ett knä:( men hon var rätt pigg å halta runt :) å sen fick hon ett trevligt besök av Blomman som blobben :) fast han har vi ju träffat förr både jag å svägerskan :) när vi vart på Mc fest med Warriros... sen var jag i väg på möte på Gidde ang vår stora dotter så nu har jag å mitt X träffat alla lärare hon ska ha så dom vet lite vad som gäller ang Henne :) nu är man ledig till tisdag de händer lite jag har tapesera ett rum så jag känner mig stolt :) Peter tyckte jag var duktig men är man vädur så är man envis som en liten gris *S**S jag gjorde de medans Peter var med sina vänner i går :) idag jobbar Peter å jag är ledig :) så de är bara fortsätta packa sen kommer barnen på fm någongång :) å senare kommer Peters Dotter å ska vara här hela helgen..har lite planer för hlegn bla ska vi kolla på damrallyt :) ... sen ska vi packa Peters lgh så han får med sina grejer med till vårt nya hem :) .de är inte långt kvar nu tills vi sätter bo tillsammans :) ska bli spännade å mysigt :) ... på måndag börjar alvaret för dom små liven :) å jag ska magnet rg så få vi vi se vad de visar med min nacke å axlar :) nää dax å göra klart sen lite kaffe ha de alla som läser :)

Kommentarer:
Postat av: Sanna

Ha en trevlig dag :)


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits